marți, 5 ianuarie 2021

fără perdea...

 am 52 ani, aproape 53. trec printr-un divorț destul de urât, mai ales că întreg procesul este afectat și de rahatul ăsta de pandemie.

am mai avut un blog, cândva între 2003 și 2008, un blog găzduit de o platformă românească de blogging, weblog.ro pe numele ei, dispărută între timp. blogul se numea ciorapi-cu-dungă.weblog.ro si dezbătea despre aventura pe care o trăiam din 1994 cu un cuplu marital bucureștean dar și, ocazional, despre relația cu propria-mi soție, cea de care mă despart acum. blogul a avut un succes fulminant, căci românul, la adăpostul călduț al anonimatului, este una din cele mai perverse creaturi plămădite de Dumnezeu. dacă-i dai puțin miros de pizdă pe la nas, renunță și la mîncare, și la aghiazmă și la anafură. 

din 2008 nu am mai scris nimic online, însă mă cam mănâncă degetele din nou. 

stați prin preajmă, căci la mine ce-i în gușă, îi și-n căpusă... o să fie distractiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

haideți să comentăm la obiect.

puteți scrie ce doriți, atâta timp cât o faceți elegant, fără injurături sau cuvinte prea grosoane.

fără perdea, da, dar nu fără bun simț!